2013. szeptember 16., hétfő

Tudnivalók, szabályok, adminok, adminokról tudivalók.


Nova:



Ki vagyok én?

A nevem, mint látjátok, Nova Sparks. Az igazit inkább nem árulom el, szeretnék anonim maradni számára. Mint látjátok, én magyarul írok, szóval tuti nem New York az otthonom. Nem, dehogyis, San Fransisco-ban lakom ^^ Na, de térjünk a lényegre...

Honnan jött az ötlet?

Nos, a cím már így is sokat mond nektek - remélem. Ez a klasszikus Alice in Wonderland mesén alapul. Gyerekkoromban mindig is nagyon imádtam azt a mesét és amikor elkezdtem megtanulni olvasni az iskolában, ezt a mesét is szívesen olvastam. Innen jött az ötlet, amit már régóta tervezgettem és mindig belejavítottam, így lett számomra tökéletes a történet.


Fejezetek gyakorisága:

Egyszerű! Amikor kijön egy újabb rész. Egyik barátosném kirakja facebookra is, aki ismeri, ott megtalálja. Aki nem, a követi a blogunkat. És azért nincs facebookom, mert nem szeretnék csinálni. Ennyi az okom, szóval ne keressetek semmilyen néven. De amúgy olyan egy hónapon belül ki sokott jönni egy fejezet. Bár van, amikor két hónap is, amikor el vagyok havazva az iskola dolgaival. Ezért lesznek társszerkesztőim!


Társszerkesztő:

A társszerkesztőm, akit én nagyra becsülök ezekben az időkben, Gwen Shadows, a Gwen Allison naplója megalkotója és írója. Hát, én most ennyi lettem volna. Gwendolyn?

Gwen:




CSAK Gwen...


Ki vagyok én?

Egy átlagos lány. Nem olyan, mint amilyennek a blogomban írom "magam". Normális életem van, hülye szülőkkel és egy idegesítő testvérrel. Őszinte leszek veletek. Én speciel sokat járok conokra, amik Budapesten zajlanak le. Jóóó, mások szerint én New York-ban élek, de az igazi lakcímemet nem mondom el senkinek. A végén még rajongók egész tábora rajzana a házam előtt ^^"" *nevet* Na, térjünk a lényegre. Én művésznek tartom magam, de közel sem vagyok az. Ja, igen, aki conon meg akarna találni, az keressen most az őszin! Elég érdekes ruhában leszek. Talpig feketében és Gareki-szerű hajam lesz. Mivel a blogjainkat nagyrészt animések olvassák, így ezt nekik üzenem. Na, de ennyit rólam. Ha bármi kérdésetek van velünk kapcsolatban, akkor kommentben megadjuk annak a blognak a címét, ahol kérdezgethettek kényetek, kedvetek szerint. A név eléggé vicces és érdekes, de mivel hárman vagyunk, jobb nevet nem tudtunk 
kitalálni.

A blogról: Amelyikünk ír, mi is ugyanolyan színnel írunk. Tehát aki kirakja, az írta. Nováé a piros, enyém a lila. Gyönyörű szín szerintem, ezért is választottam ezt.



Nova:

Hamarosan kész és mindenhova kirakjuk a "Kérdezz, felelek!" blogot! Addig is páááá~!


Gwen:

Pápááá~!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése